Aquest any en Ciscu i en Jordi han posat uns equips nous de poesia.Hi han 10 activitats a fer i totes estan relacionades amb els poemes.
A la primera activitat cal buscar les lletres del teu nom en una revista i confegir un nou nom poètic.
Ala segona feina cal escriure que es per a cadascú de nosaltres la poesia,els poemes i el que penso d'aixo.
El tercer treball és amb les teves inicials (Nom i Cognom)fer una frase
La cuarta tasca a realitzar és agafar la bola del món,fer-la girar i en el lloc que caigui agafes les tres primeres lletres i les apuntes.Això és fa els cops que vulguis ,llavors amb aquelles paraules creas el teu propi món i el descrius.
La cinquena és fer un poema a traves d'un llibre o conte.
La sisena feina consisteix en agafar 10 llibres de la biblioteca ,anar a la pagina 10 i a la linea 10 .
La setena tasca a realitzar es triar un objecte ,despres trobarli vida (Hem refereixo a)per exemple una jaqueta te cremallera i botons,doncs depen de com ho miris sembla un peix ,per a que sembli un peix has de girar la jaqueta.
La vuitena feina és agafar alguna cosa (la que vulguis)
llavors amb paraules has de definir aquell objecte o el que escullis
.Hem refeirexo a :ORDINADOR-Google-teclat... i aixi .Un cop fet, aixo ho exposes a la classe.
La penultima activitat (9) és agafar un mirral,vas algun lloc on hi hagi sostre ,i un cop triat el lloc has de posarto me o menys a la mida del bigoti i veuras el sostre.Un cop fet li demanas algú que fagi una foto del que veus .I despres penses paraules de que que es per a tu la sensació de veure el sostre.
I la última (10) has d'escoltar un poema i llegir-lo .
Aquest nous equips han servit bastant per apèndre mes literarura i llengua.Ho recomano bastant .
Paula Palacios Méndez 6èA
La cinquena és fer un poema a traves d'un llibre o conte.
La sisena feina consisteix en agafar 10 llibres de la biblioteca ,anar a la pagina 10 i a la linea 10 .
La setena tasca a realitzar es triar un objecte ,despres trobarli vida (Hem refereixo a)per exemple una jaqueta te cremallera i botons,doncs depen de com ho miris sembla un peix ,per a que sembli un peix has de girar la jaqueta.
La vuitena feina és agafar alguna cosa (la que vulguis)
llavors amb paraules has de definir aquell objecte o el que escullis
.Hem refeirexo a :ORDINADOR-Google-teclat... i aixi .Un cop fet, aixo ho exposes a la classe.
La penultima activitat (9) és agafar un mirral,vas algun lloc on hi hagi sostre ,i un cop triat el lloc has de posarto me o menys a la mida del bigoti i veuras el sostre.Un cop fet li demanas algú que fagi una foto del que veus .I despres penses paraules de que que es per a tu la sensació de veure el sostre.
I la última (10) has d'escoltar un poema i llegir-lo .
Aquest nous equips han servit bastant per apèndre mes literarura i llengua.Ho recomano bastant .
Paula Palacios Méndez 6èA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada